اخبار هــوای نــــو

مهـرواره برگزیـدگان سـال هیــأت و تشـکلهای دیـنی جمهوری اسلامی ایران

هدف مهرواره جز کمک به جبهه انقلاب و جامعه هیأت نیست

هدف مهرواره جز کمک به جبهه انقلاب و جامعه هیأت نیست

وحید ملتجی دبیر مهرواره هوای نو

وحید ملتجی دبیر مهرواره هوای نو در نخستین نشست از نشست‌های تخصصی مهرواره هوای نو ضمن خوش‌آمدگویی به مدعوین این نشست افزود:
امیدواریم در این دقایق که در کنار هم هستیم بتوانیم به جبهه انقلاب و جامعه هیأت کمک کنیم و ارتقا بدهیم که هدف مهرواره و این نشست‌ها غیر از این نیست و ما هم قرار نیست به رسم برخی مسئولین گزارش کار بدهیم و دلیل اصلی این نشست هم‌افزایی و ایجاد فضای گفتگو غیر از کلیشه‌های رایج است.
وی ضمن بیان این موضوع که برای حضور مسئولین در این نشست و گفتگو با آن‌ها زحمت زیادی کشیده شده است افزود:
به هر حال شما در شهر و استان که حضور دارید نماینده آنجا هستید و نه‌ فقط نماینده مجموعه خودتان و از طرفی سفیر فرهنگی آن استان و محل رجوع فعالان عرصه هیأت هستید.
من به طور قاطع می‌گویم ظرفیت حضار در این نشست از ظرفیت خیلی از نهادهای فرهنگی و دولتی بیشتر است که این امر به برکت مردم و مردم‌نهاد بودن این مجموعه‌هاست.
از طرفی ما می‌خواهیم به مسئولینی که تشریف می‌آورند عنوان کنیم که چقدر این ظرفیت موجود ارزشمند است و چقدر در فضای فرهنگی و اجتماعی کشور تاثیرگذارند.
این موضوع که شاید مسئولین و موثرین به این ظرفیت نمی‌پردازند عدم شناخت از این پتانسیل موجود است که یکی از اهداف این نشست‌ها همین است که این ظرفیت ویژه را به این بزرگواران بشناساند.