اخبار هــوای نــــو

مهـرواره برگزیـدگان سـال هیــأت و تشـکلهای دیـنی جمهوری اسلامی ایران

هیأت ها به عنوان نهادهای دیرپا همواره مرجع فایده بوده اند

هیأت ها به عنوان نهادهای دیرپا همواره مرجع فایده بوده اند

نشست هیأت داوران مهرواره هوای نو

نشست مشترک گروه‌های داوری بخش‌های مختلف مهرواره «هوای نو»، دوشنبه 20 دی‌ماه با حضور حجت‌الاسلام محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی(سرچشمه) برگزار شد.
حجت الاسلام قمی ضمن تشکر از عوامل اجرایی مهرواره هوای نو گفت: این مهرواره یک پدیده اجتماعی است و نهاد اجتماعی مردم پایه باید برگزار کننده و پیش برنده آن باشد که امید است این شرایط استمرار داشته باشد.
سازمان تبلیغات اسلامی نقش حامی و پشتیبان را در برگزاری این مهرواره برعهده دارد و عده‌ای از فرهیختگان، اندیشمندان و صاحبان هنر دست به دست هم داده اند تا یک اتفاق موثر و رو به جلو ، ذهنیت ساز و پیش‌برنده حیات اجتماعی رقم بخورد.
تلقی این است که اگر پدیده هیئت جدی گرفته شود، گره های بزرگ ممکن است از جامعه باز شود و مسئله های زیادی از مردم حل شود، زیرا هیأت ها نهادهای دیرپایی هستند که همواره مرجع فایده بوده اند، امید است خداوند این توفیق را بدهد که به عنوان پشتیبان و حامیان هوای نو، خدمت خود را درست انجام دهیم تا اثرگذاری مناسب در شاخص و هدف گذاری در این زمینه داشته باشیم.
وی با بیان اینکه مشتاقانه و گام به گام فعالیت ها را دنبال می کنیم، افزود: ما در ناحیه پشتیبانی و حمایت از این مهرواره مصمم هستیم تا انشاالله این شجره طیبه موثر واقع شود.