اخبار هــوای نــــو

مهـرواره برگزیـدگان سـال هیــأت و تشـکلهای دیـنی جمهوری اسلامی ایران

هیأت فقط مربوط به ماه محرم نیست

هیأت فقط مربوط به ماه محرم نیست

مدیر‌کل سازمان هیأت و تشکل‌های دینی سازمان تبلیغات اسلامی

حجت‌الاسلام مجید باباخانی در چهاردهمین همایش هیأت‌های محوری و برگزیده کشور در کرمان با بیان اینکه نخستین مهرواره برگزیدگان سال هیأت و تشکل‌های دینی جمهوری اسلامی ایران با عنوان «هوای نو» در سطح ملی برگزار می‌شود اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب فرهنگ را به مثابه هوا تشبیه کردند که برای تنفس لازم است.
وی با اشاره به اینکه این مهرواره با هدف ایجاد انگیزه بیشتر برای مردم، هیأت‌ها و تشکل‌های دینی به‌منظور ارتقا و اعتلای فعالیت‌های فرهنگی برگزار می‌شود گفت: هیأت فقط مربوط به ماه محرم نیست.
مدیرکل سازمان هیأت و تشکل‌های دینی سازمان تبلیغات اسلامی کشور با بیان اینکه هیأت جایی است که در آن انسان ساخته می‌شود افزود: مهرواره امسال با شعار در هوای نو هیأت نفسی تازه کنیم در حال فعالیت است و این مهرواره در سه بخش کتاب، هیأت و ستایشگران اهل بیت علیهم السلام برگزار می‌گردد.
وی با اشاره به اینکه محور ویژه هیأت در سه بخش نسل حسینی، منبرهای شاخص و کرونا برگزار می‌شود ادامه داد: در بخش ستایشگران یکی از این افراد برگزیده در برنامه دیدار با رهبر معظم انقلاب قرار خواهد گرفت.
باباخانی با بیان اینکه نمایشگاه مهرواره هوای نو با محصولات تولید شده فرهنگی هنری هیأت‌های برگزیده با مخاطب مردمی برگزار می‌شود افزود: بر اساس زمانبندی ۲۴ آذرماه اخرین مهلت ارسال آثار است و در بهمن ماه مراسم اختتامیه مهرواره برگزار می‌شود.