اخبار هــوای نــــو

مهـرواره برگزیـدگان سـال هیــأت و تشـکلهای دیـنی جمهوری اسلامی ایران

مهلت ارسال آثار به مهرواره هوای نو تا ۴ دی‌ماه تمدید شد

مهلت ارسال آثار به مهرواره هوای نو تا ۴ دی‌ماه تمدید شد

هوای نو، بزرگترین رویداد هیأت و تشکل‌های دینی کشور

مهلت ثبت‌نام در سه بخش هیأت، ستایشگری اهل بیت علیهم السلام و کتاب اولین مهرواره «هوای نو» که پیش از این تا امروز، 24 آذر به اتمام می‌رسید، تا چهارم دی‎ماه تمدید شد.
با توجه به این‎که امسال اولین دوره مهرواره «هوای نو» در حال برگزاری است و بسیاری از فعالان هیأت و هیأتی‌ها به تازگی از روند شرکت در مهرواره آگاهی یافته‌اند، مهلت ثبت‌نام برای شرکت در این مهرواره که پیش از این طبق فراخوان تا 24 آذرماه بود، به مدت 10 روز تمدید شد و علاقه‎‌مندان به شرکت در بخش‎‌های سه‌‎گانه این مهرواره تا چهارم دی‎‌ماه برای ثبت‌‎نام در این رویداد بزرگ ملی مهلت خواهند داشت.
گفتنی است که، اولین دوره مهرواره هوای نو در سه بخش ستایشگری، کتاب عاشورا و هیأت‌ها و تشکل‌های دینی برگزار می‌شود که قرار است در هربخش، هیأت‌ها و تشکل‌های دینی که فعال‌تر بوده و خدمات بهتری ارائه کنند، در نظام مشخص و مدونی که توسط شورای برنامه‌ریزی هر بخش و هیأت داوران تعیین می‌شود، انتخاب و به عموم مردم معرفی شوند.
علاقه‌‎مندان برای کسب اطلاعات بیشتر از روند برگزاری مهرواره «هوای نو» می‎‌توانند به صفحه مجازی @havayenoo مراجعه کرده و از طریق وب‌سایت havayenoo.ir در بخش‌های مختلف این مهرواره ثبت‌نام کنند.