اخبار هــوای نــــو

مهـرواره برگزیـدگان سـال هیــأت و تشـکلهای دیـنی جمهوری اسلامی ایران

مهرواره هوای نو فرصتی برای گفتمان مسئولین با فعالان هیأت‌ها

مهرواره هوای نو فرصتی برای گفتمان مسئولین با فعالان هیأت‌ها

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی

نشست چهارم از مجموعه‌ نشست‌های تخصصی مهرواره هوای نو با حضور محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیران هیأت‌های شاخص کشوری عصر امروز ۲۲ اردیبهشت در سالن همایش هتل لاله برگزار شد.

اسماعیلی در ابتدای این نشست به پاسخگویی به سؤالات و ابهامات مدیران هیأت‌های شاخص پرداخت و در ادامه ضمن تشکر از فرصتی که مهرواره هوای نو برای گفتمان مسئولین با فعالان هیأت‌ها ایجاد کرده افزود:

نکته‌ای درباره بحث جهاد تبیین مطرح می‌کنم که محور بحث‌های شما از صبح تا الان در این نشست‌ها بوده است. رهبر معظم انقلاب در ایام اخیر بحث جهاد تبیین را بارها به عنوان یک مطالبه جدی مطرح کرد‌ه‌اند. شاید اگر به عقب برگردیم هم این عبارت را به نوعی دیگر بارها تکرار کرده باشند مثلا بارها از عباراتی مثل عمار و بحث بصیرت و غیره اشاره داشته‌اند ولی ترکیب جدید جهاد تبیین به این صراحت مسئله جدیدتری است. و با این مسئله قطعا می‌توان دانست که شرایط کنونی کشور شرایط خاصی است.

من از این فرصت استفاده می‌کنم و یکی از کارهای بزرگ دولت که تبیین آن از مصادیق مهم جهاد تبیین است را اعلام می‌کنم و از شما استدعا دارم در جمع‌های پربرکت‌تان این موضوع را تبیین کنید. دولت از آغاز کارش با یک مسئله روبرو شد و آن مسئله اقتصادی و اصلاح نظام یارانه ای کشور بود.

دشمن با تمام سازوکار رسانه‌ای خود وارد شده است تا مانع اجرای این کار شود. ما اعلام می‌کنیم که نیاز داریم شبکه بزرگ هیأت که بزرگترین شبکه اجتماعی انقلابی کشور است پشت‌سر دولت مردمی برای اجرای این مأموریت بزرگ قرار گیرد. این کار به آبروی جریان انقلاب گره خورده است و یک عزم عالی و بزرگ برای رسیدن به نتیجه مقبول مورد نیاز است.