اخبار هــوای نــــو

مهـرواره برگزیـدگان سـال هیــأت و تشـکلهای دیـنی جمهوری اسلامی ایران

صبحانه ایرانی شبکه دو سیما، میزبان مهرواره هوای نو می‌شود

صبحانه ایرانی شبکه دو سیما، میزبان مهرواره هوای نو می‌شود

سیدحمیدرضا همراه، معاون هماهنگ‌کننده دومین مهرواره هوای نو

برنامه «صبحانه ایرانی» از شبکه دو سیما فردا 11 اردیبهشت میزبان یکی از اعضای شورای مرکزی دومین مهرواره هوای نو و مدیران هیأت یامهدی(عج) خواهد بود.

سید حمیدرضا همراه، معاون هماهنگ‌کننده دومین مهرواره هوای نو در گفتگو با روابط عمومی مهرواره هوای نو با اشاره به معرفی هیأت ها و تشکل های دینی شاخص به عنوان یکی از رسالت های مهرواره هوای نو گفت: در همین راستا عوامل برگزار کننده این مهرواره تلاش دارند با هماهنگی رسانه ملی و با حضور در برخی برنامه های تلویزیونی به معرفی برگزیدگان رشته های مختلف در سال گذشته بپردازند و زمینه را برای معرفی ظرفیت های آن ها فراهم کنند تا عموم مردم با هیأت هایی که به عنوان هیأت های برگزیده معرفی شدند و فعالیت های آن ها آشنا شوند.

وی اظهار کرد: این برنامه ها با حضور یکی از اعضای شورای مرکزی مهرواره هوای نو برگزار خواهد شد و ضمن معرفی هیأت های برگزیده در مهرواره هوای نو، اهداف، سیاست ها و برنامه های دومین مهرواره هوای نو نیز بیان می شود. 
همراه تصریح کرد: در این راستا برنامه «صبحانه ایرانی» از شبکه دو سیما، دوشنبه 11 اردیبهشت میزبان دومین مهرواره هوای نو خواهد بود. حجت الاسلام صادقی آرمان، عضو شورای مرکزی و دبیر بخش تولیدات هیأت به همراه مدیران هیأت یا مهدی(عج) اسلامشهر که در دو رشته در بخش نهاد هیأت با عنوان «هیأت و کرونا» و «نسل حسینی» به عنوان برگزیده در اولین مهرواره هوای نو انتخاب شده بودند، در این برنامه حضور خواهند داشت.