اخبار هــوای نــــو

مهـرواره برگزیـدگان سـال هیــأت و تشـکلهای دیـنی جمهوری اسلامی ایران

در هوای نو هیأت نفسی تازه کنیم...

در هوای نو هیأت نفسی تازه کنیم...

شعار امسال مهرواره

وحید ملتجی دبیر نخستین مهرواره هوای نو گفت: امروز اجتماع بین نسل‌های مختلف را می‌بینیم و هوای نو همین جا متولد می‌شود، جایی که هیأت‌ها و تشکل‌های دینی نقش آفرینی جدی داشته باشند، امید است با همکاری هیأت‌هایی که پیشینه تاریخی دارند، سازمان تبلیغات اسلامی و هوای نو بتواند به هدف خود برسد.
وی اظهار کرد: شعار امسال مهرواره (در هوای نو هیأت نفسی تازه کنیم) در نظر گرفته شده و قرار است مهرواره هوای نو بزرگترین رویداد حوزه هیأت باشد. هیأت‌ها از مهمترین تشکل‌های دینی هستند که همچنان محکم هستند و نقش خود را در هوای نو ایفا خواهند کرد.
ملتجی بیان کرد: در سال اول این مهرواره به سه بخش پرداخته می شود بخش اول مربوط به ستایشگران اهل بیت است در این بخش، محورها و رشته‌هایی داریم بخش دوم مربوط به کتاب هیأت و کتاب عاشوراست و بخش دیگر مربوط به هیئات و تشکل‌های دینی است.
دبیر مهرواره هوای نو تصریح کرد: همانطور که عنوان برنامه مهرواره است نگاهی سراسر مهربانانه دارد قرار نیست بگوییم یکی اول و دیگری دوم است، قرار است با تدبیر برترین‌ها را معرفی کنیم و هیأت‌هایی که اتفاقات ویژه رقم زدند را ضریب دهیم.
وی گفت: امروز آیین افتتاحیه برگزار شد و بهمن‌ماه آیین اختتامیه را خواهیم داشت و برگزیدگان سه بخش معرفی می‌شوند و در این مسیر هم از طریق رسانه‌ها و هم شبکه‌های موجود هر سه بخش به هیأت‌ها و افراد اطلاع رسانی می‌شود.