اخبار هــوای نــــو

مهـرواره برگزیـدگان سـال هیــأت و تشـکلهای دیـنی جمهوری اسلامی ایران

جامعه‌سازی با اجتماع هیأت‌ها و تشکل‌های دینی در هوای نو رقم می‌خورد

جامعه‌سازی با اجتماع هیأت‌ها و تشکل‌های دینی در هوای نو رقم می‌خورد

مدیرکل سازمان هیأت و تشکل‌های دینی سازمان تبلیغات اسلامی

مدیرکل سازمان هیأت و تشکل‌های دینی سازمان تبلیغات اسلامی گفت: هوای نو به دنبال برندسازی یا چهره‌سازی نیست بلکه بنا داریم ملاک‌‌‌هایی را ایجاد و افراد موفق در آن را معرفی کنیم هدف ما این است که جامعه‌سازی با اجتماع هیأت‌ها و تشکل‌های دینی را در هوای نو رقم بزنیم.

حجت‌الاسلام مجید باباخانی، مدیرکل سازمان هیأت و تشکل‌های دینی سازمان تبلیغات اسلامی در مراسم افتتاحیه مهرواره «هوای نو» گفت: در این سه سال بنای ما بر این بوده است که سرمایه‌های بزرگ عرصه هیأت و تشکل‌های دینی را به یکدیگر وصل کنیم و با هم‌افزایی ظرفیت بیشتری را ایجاد کنیم. بخش‌های متعدد و گروه‌ها و مجموعه‌های سطح کشور به صورت جداگانه کارهای بزرگی انجام می‌دهند، که همه همکاری کردند و مشوق بودند که بتوانیم حرکت بزرگی را خادمی کنیم.
وی اظهار کرد: شورای هیأت و ستایشگری کارهای بزرگی را انجام داده‌اند که همگی جداگانه بودند اما به فرموده مقام معظم رهبری تا کنار هم جمع نشویم اتفاقات بزرگ رخ نخواهد داد. خدا را شاکریم که در این مدت کوتاه همراهی خوبی از سوی این نهادها صورت گرفته است.
مدیرکل سازمان هیأت و تشکل‌های دینی سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه اولین مهرواره هوای نو برای تجلیل از برگزیدگان سال جمهوری اسلامی در حوزه هیأت و تشکل‌های دینی از سال گذشته با برگزاری نشستی در این خصوص آغاز شد، افزود: امیدواریم در طول آن بتوانیم معیارها و ملاک‌های مشخص و استانداردی را در این مجموعه‌‌ها ایجاد کنیم.
حجت‌الاسلام باباخانی در پایان سخنان خود گفت:‌ هوای نو به دنبال برندسازی یا چهره‌سازی نیست بلکه بنا داریم ملاک‌‌‌های را ایجاد و افراد موفق در آن را معرفی کنیم هدف ما این است جامعه‌سازی با اجتماع هیأت‌ها و تشکل‌های دینی در هوای نو رقم بزنیم.