اخبار هــوای نــــو

مهـرواره برگزیـدگان سـال هیــأت و تشـکلهای دیـنی جمهوری اسلامی ایران

ثبت 13 هزار و 780 رشته هیئت در مهرواره هوای نو

ثبت 13 هزار و 780 رشته هیئت در مهرواره هوای نو

رحیم آبفروش، مدیر بخش هیأت مهرواره هوای نو

مدیر بخش هیأت و تشکل‌های دینی مهرواره هوای نو گفت: تاکنون بیش از دو هزار هیأت در وبگاه مهرواره ثبت نام کرده‌اند که 13 هزار و 780 رشته هیأت در سایت ثبت شده است و طبیعتا این موضوع گواه این است که اقدام فراگیر در هیأت انجام شده است.
رحیم آبفروش، مدیر بخش هیأت و تشکل‌های دینی مهرواره هوای نو در رابطه با فعالیت‌های انجام شده در این بخش از مهرواره گفت: نتایجی که تاکنون در مهرواره داشته‌ایم گویاست. تاکنون بیش از دو هزار هیأت در وبگاه مهرواره ثبت نام کرده‌اند که 13 هزار و 780 رشته هیأت در سایت ثبت شده است و طبیعتا این موضوع گواه این است که اقدام فراگیر در هیأت انجام شده است.
وی اظهار کرد: در بخش هیأت رشته‌ها را تقسیم کرده‌ایم. در بخش هیأت 17 رشته متنوع داریم. ممکن است هیأتی در ارتباط‌گیری با نوجوانان موفق بوده و یا از جنبه های ارتباط با خانواده‌ها موفق باشد، ما اینها را مورد توجه قرار می‌دهیم و بعد از بررسی و ارزیابی ممکن است یک هیئت در رشته‌های مختلفی برگزیده شود.
آبفروش عنوان کرد: نمایشگاهی در اختتامیه مهرواره هوای نو به مدت سه روز برگزار می‌شود که در آن نمایشگاه، هیأت‌های برگزیده آثار خود را ارئه می‌دهند و عموم مردم در این نمایشگاه با فعالیت هیأت‌ها بیشتر آشنا می‌شوند.